نصب پایه چراغ دکوراتیو
نوشته شده توسط : گروه ایران پایه

نصب پایه چراغ دکوراتیو

برای نصب کردن پایه چراغ دکوراتیو لازم است که ابتدا کارشناس مربوطه از محل مورد نظر بازدید کند تا خاک محل نصب از نظر مقاومت و میزان تحمل بار سنجیده شود. بعد از بررسی خاک، نوبت به اجرای فونداسیون می شود. فونداسیون سازه ای است که پایه چراغ را در زمین مستحکم می کند. فونداسیون پایه چراغ دکوراتیو یه از پیش ساخته شده و یا اینکه در محل نصب، احداث می گردد. انتخاب نوع فونداسیون به ارتفاع پایه چراغ و شرایط جغرافیایی محیط سبتگی خواهد داشت. پس از تعیین نوع فونداسیون، محل مورد نظر حفاری شده و پایه  چراغ درون آن قرار داده می شود. استفاده از فونداسیون در نصب پایه چراغ دکوراتیو سبب می شود تا این سازه به صورت محکم بر روی زمین قرار بگیرد و در برابر ضربات، مقاومت کافی را داشته باشد. 

نصب پایه چراغ دکوراتیو

فونداسیون پایه چراغ دکوراتیو

برای نصب پایه چراغ دکوراتیو انتخاب یک فونداسیون مناسب توسط افراد مهار، اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که فونداسیون نگهدارنده پایه چراغ می باشد و آن را به صورت مستحکم در زمین نگه می دارد. برای اینکار می توان از فونداسیون های آماده استفاده کرد و یا اینکه آن را در محل قرارگیری پایه چراغ احداث نمود. 





:: برچسب‌ها: نصب پایه چراغ دکوراتیو، پایه چراغ دکوراتیو، پایه چراغ دکوراتیو پارکی، پایه چراغ دکوراتیو خیابانی، پایه چراغ سلطنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: